skön kvällsol

varit ute o sprang lite förut i kvällssolen och gjorde lite grodhopp, situps o armhävningar i en jättestor park. Än så länge kan jag bara göra tio armhävningar på raken men det ska höjjas! Yes sir. Nu har jag precis lagat kyckling nudlar och lagt i lite kyckling med som jag stekte förut.. mums... måste bara kallna lite! Annars försöker man plugga så gott som det går men antar att det mesta blir imorgon. Men jag ska göra så gott jag kan ikväll... Så skönt väder idag =) Synd att man mest var inne då... men på onsdag om det e fint ska jag till parken o läsa bok o sola det har jag bestämt! Har väl inte jättemkt att skriva.. jag bjuder på en ben o jerrys glass bild med mei som mallan tog... kommer inte ihåg när men det var inne på leicster sq där d har glassbar. Mallan åker hem på onsdag! Kul för henne =) Men kommer sakna henne! Hoppas jag kan åka upp til sthlm i sommar... jag hade så gärna velat det. har ju rätt fullspäckat schema men men... cash i need.



Ok nu ska jag plugga! Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

yey på onsdag kommer du!!!! :) på helgen där måste du komma ner till göteborg och sova över och så, så vi kan gå ut :P pusssssss

Postat av: Mallan

Hoppas du får en bra resa hem imorn vännen! Saknar dig! Puss o kram!

2009-06-09 @ 17:26:14
URL: http://magdalenastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback