Så segt (Bildregn!)

Plugg plugg... japp kan säga att det går segt just nu... sätta pennan till papper så att säga är riktigt segt. Vet liksom inte hur man börjar... huvudsaken är ju egentligen att man börjar... ska skriva en uppsats om clinical psychology och i den så sammanfattar jag en artikel från the journal of british psychology. handlar om social rejection linked to social anxiety disorder... intressant o så men lite svårt. Vill bara ringa folk o snacka egentligen. allt försöker man göra för att fly. Så är jag så mätt också.. åt alldeles för mkt tortellini... usch mår illa...

jag har en oros känsla men vet ej varför? Konstigt! Nu logga en tjej in på min msn som hette söndagsångest på en lördag... Hmm är det en sån känsla? Äh så konstigt! Jag har för mkt fritid helt enkelt för mitt eget bästa. Ska bli skönt o jobba massa i sommar o slippa tänka så mkt. Analysera o grejjs. Så t hösten skaffa deltids jobb o kanske flytta ut i hus me ngra kompisar. SÅ ska jag kämpa hårt med basketen med. De blir allt som en ny början. =)=)=)

Skönt att skriva av sig egentligen här... även om det är så in public så kan ju folk komma med upplysande eller snälla, roliga kommentarer som oftast är från vänner då.Det uppskattas =)

Tänkte vill ni se hur mitt rum ser ut ;)

          


Ja här kan ni då se hur mitt skrivbord, rum o dusch/toalett ser ut =) Tycker det är mysigt.. trivs jättebra... men tycker bara inte om köket här.. folk är så sviniga... så är det väldigt dyrt här tänkte berätta hur mkt... £113 per vecka. Bli chockade. japp! Men tänk på att det här är london och så har jag universitet utanför dörren plus biblioteket. Men det jag tänkte på är att jag går ju bara 2 dagar i veckan.. så inte egentligen nödvändigt för mig att bo så här nära. Men men nu är hyran betald till september iaf så får vi se sen... Hoppas mallan laddar up den roliga videon vi gjorde på trafalgar square ;) då kan ni gå in på hennes sida... håll utkik...

Goodbye ya'll.. ha en bra lördags kväll ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fiiiiint! Och bilderna från mig, hihi :)



När kommer du hem????



Miss u!

Postat av: Mallan

Hmmm, känner igen mig av någon konstig anledning.... kan det vara... näää... eller... att jag har bott där?!?! ;) Fina kort tycker ja iaf! Kraaaaaaaaaaaaaaam på däää!

2009-05-22 @ 21:15:59
URL: http://magdalenastenberg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Så fin blogg gillar bakgrubnden:)

besök gärna min blogg!

2009-06-05 @ 16:54:16
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback