Boxning and How Clean Is Your House...

Hello everybody ;) Igårmorse blev vi väckta med frukost av Katherine. Omelett o skinksmörgår o kaffe :) Gott. Sedan pluggade vi. Efter det så gick jag och Iyesha till boxning på vårt gym. 4-5. I början så hopadde vi hopprep. Vi fick lära oss lite högerkrokar och sådant. Det var skitkul iaf och idag har vi bägge jätteont i ryggen! Hard work! Efter boxningen gick vi till Tescos och jag köpte massa red bull för att förbereda mig inför pluggveckan.

Lagade en god middag bestående av kycklingklubbor, mos, svamp, grönskagrejj (haha go).. Som jag bjöd Murphy på. Han kom till mig med röda och rosa rosor i en bukett! Så gulligt =D Love Love Love

 oj längesen man skrev, skulle publicerat detta för ett tag sen men anyway har pluggat, lärt mig lite grejjer typ.

tests for correlation
Pearson: Interval/ratio
Spearmans rho: ordinal

kul!

gå o lägg er! nu ska ja plugga... love my  red bulls...and u of course!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad du lagar god mat! Älskar att läsa om all mat som passerar ditt liv, haha :D Frukosten lät supersmaskig också :P



Och rosor! Awww :) Ta det försiktigt med red bull, så att du inte blir helt stirrig ;D Tack för dina fina kommentarer på min blogg, förresten! Lovar att säga till nästa gång jag är i London, förhoppningsvis blir det på arbetsintervju håller tummarna



Kraam

Postat av: Linda

Blogga mera gumman! Jag älskar dina bloggar :)

2010-01-31 @ 14:52:31
URL: http://juveelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback