I am the one I was

Jag har gjort ett test på ngn sida som heter http://quiz.myyearbook.com/zenhex/quizresult.php  Och jag den jag ville mest!Jag vill bara säga att jag älskar mig själv. Jag är så himla rolig och jag trivs i mitt eget sällskap. 6 anledningar till varför jag trivs med att vara mig. 1.   Jag är snygg. Varje gng jag kollar mig i spegeln hittar jag alltid ngt jag tycker om. Visst alla har dåliga dagar men då behöver man inte springa till spegeln hela tiden då.2.   Jag är rolig. Jag är så rolig att jag skrattar åt mina egna skämt som jag försöker dra så ofta som möjliigt. 3.   Jag har empati för andra. Jag kan förstå andra men ibland börjar jag böla om jag ser ngt för sorligt och det krävs inte mycket! But at least I care!4.   När jag är trött på att vara trött då gör jag ngt! Jag förändrar min situation.5.   Jag vågar testa nya saker! Jag har flyttat till både frankrike och London. Men gjort massa grejjer, dumma och smarta =)6.   Att jag oftast är ärlig, kanske brutalt ibland but so? Visst man kan inte såra andra för mycket men jag orkar inte hålla på att trippa folk på tårna.  Fan va konstigt? nu när jag gjort en lista kan jag bara komma på mer grejjer jag tycker om hos mig sj! Fan va ballt. Jag utmanar alla som läser detta att göra det samma! Man mår så mycket bättre. Alla som inte gör det är whimps!
Carrie
You are the narrator of your clique. You seem to make sense of what you and your friends experience together and apply it to the larger world. You love people more than anything, well maybe not more than shoes, and although you admit to being very neurotic and a bit too spontaneous at times, you are grounded and have a very good heart. You are generous with your time and money, and maintain your youthful dream for prince charming.

image9

my boyfriend thinks i am :                    Min bästa kompis Karolin tycker att jag är: rolig, filosofisk och omtänksam
very ambitious

decisive

carring
sympathic
funny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback