Imorgon London!

Igår kom min syster hit =) Det var jättekul. Hon hjälpte mig att plugga. Igår plugga vi kalla kriget. Sedan imorse var vi ute och sprang 4 och 1/2 kilometer. Jag har så jäkla dålig kondition, hon sprang lätt ikapp mig. Men hon har ju tränat och det har jag inte gjort på typ ett år så det är nog därför! Träning gör verkligen skillnad. Jag får allt skärpa mig! Sedan har vi pluggat sovjet unionens fall... Nu har jag bara kvar Islamism. Måste göra klart det dock ikväll!
Sedan ska jag ner till Akrro och hämta min IPOd som karro fyllt med go musik... yeyy love her!

Imorgon blir det London. Jag ska få pussas! Jag har inte pussat ngn på över 6 veckor!.... För att inte tala om allt annat... hehe... bye bey

image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback