Roliga frågor!

Tog från Sandra sida: www.snaddra.blogg.se

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Det blir en ömsam tafatt, ömsom salvesfull historia som aldrig kommer i närheten av den chockartade upplevelse som flickan bör ha haft"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En bokhylla!

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Sabrina tonårshäxan

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
15.25 (o shitt det var rätt!)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Pappa som frågade mig om han fick kolla på datan.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Jag var på I17 och hade historia lektion.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
På aftonbladet.

8. Vad har du på dig?

Min svarta adidas dräkt med rosa streck. Me love it!

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Säkert inte för jag somnade så sent, det var för varmt i rummet.

10. När skrattade du senast?
För en timma sedan när jag kollade på Friends.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Vit tapet, ngra blomtavlor. Ett svartvitt kort på min syrra när hon är liten och en målning på en dam med sin bebis.

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Hmmm. Min brorsa låg och snarkade på tv soffan förut...han är ju rätt konstig. Så blåste vårt altanstaket typ ner förut, lite weird.
13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?

Annorlunda och uppfräschande.

14. Vilken var den senaste filmen du såg:

ATL- med TI!!!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

En lägenhet i London... Skitstor och dekorera den i massa olika kulturer. Typ vardagsrummet i indiskt, köket kinesiskt och badrummet afrikanskt. Sovrummet kan vara franskt. Jag skulle köpa en stor båt till mamma och pappa för de tjötar jämt om en. Ett stort i hus till min bror&hans fru. Ett hus till Syrran& Pc med. Sedan massa kläder och så skulle jag gått till en studio och tagit massa kort på mig och min pojkvän som jag kunde dekorera väggarna med! En bil...eller två...på naturgas. Oj räcker pengarna till?
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Jag brukar slänga på mig massa smink och klä ut mig i kläder jag ej använder ibland och dansa framför spegeln med bra musik! Haha det visste ni nog redan.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att fattigdom och AIDS skulle sluta existera. I agree with Sandra. Och att vi kan stoppa växthuseffekten.

18. Tycker du om att dansa?
Jäpp.. Men jag älskar när jag är ute på en club så kommer pussy cat dolls! yeyyy... Jag shakar då!
19. George Bush?
Ignorant mothafucker


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Pojke: Nikolas Flicka: Diamond eller Peach...

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jag ska faktiskt flytta till London i höst! Så ja!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Välkommen in du är på VIP avdelningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback