Det kan ju bli lite stressigt...

image137

Ja man får ju vara beredd! DAAAMN. Haha. Närå det går nog bra.

Usch vad jag känner mig äcklig...blä stinker och mitt hår e asfett. groose maaaaan. euw. Jaja vad ska man göra liksom. får la duscha..så jobbigt. haha. Ojrå.

Förut lagade jag mat! Skulle tagit kort på det men allt slank ner för fort så hann inte. Mitt andra lagade mål mat i huset typ. Beskrivning: 2 majskolvar med smör och salt, brysselkålbollar, potatis och bönor! Yummy var det =). En österikisk kille frågade om det var en speciell svensk maträtt. Haha snarare engelsk veggie mat! Japp so that's whats up. Pratade nyss med mallan. Ska leka med henne imorgon yey.. Måste fixa mina naglar med. Då kan det bli svårt att skriva på min laptop men men lite sacrifices får man göra. hihi.

g2g... pöss gott folk. over and out-


"I Love my golden shoes... "

Kommentarer
Postat av: natalie!

Tack! :D kosta bara 500 för en meter remsa hår +clips!
Grattis t jobbet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback