Haircut yeyy

Imorgon ska jag fixa mitt hår!! Äntligen...Är helt säker på att jag ska göra blonda slingor men vet inte riktigt hur kort det ska klippas. Har varit riktigt sugen på exakt den här frisyren som H&M modellen har.

image119

What do you think? Skulle det inte bli bra på mig? Har haft nästan en sådan frisyr.

Den 20 Augusti blir det fransk nagelmanikyr...
image120
Vill inte ha för långa... bara lite fint sådär ;) Till hösten vill jag ha någon fin kappa.. som är tight i midjan o går ut lite... Typ gullig... Ngn som förstår..i vit lr röd tror jag :P Om ngn hittar en tell me plzzz!

Svettig sommarvärme... wow trodde aldrig den skulle komma.. Varför sitte rjag inomhus? Cia ooo

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hey baby! Very nice haircut, det skulle passa bra på dig. Helt övertygad! Take some pics when you've bn 2 the hairdresser. Love u!

2007-08-09 @ 22:25:45
Postat av: sanna

Lägg upp en bild på nya frillan sen, är nyfiken! puss på dej!

Postat av: Sanna

Finns en snygg vit kappa som precis kommit in på veromoda! finns i svart oxå. A-linjeformad :)

2007-08-16 @ 12:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback