I Got A Job!

I'm not reminiscing
I'm living
In this moment
I am moving
Far because the worst is far behind me
I am leaving the resentment
I'm releasing all the tension
Cause it's finally about me

En lång historia =) To make it short! Igår var jag i knighsbridge (där Harrods ligger). Jag var där först på intervju som försäljare men kände att jag inte ville ha jobbet. Så på morgonen innan intervjuen fick jag en annan. Som receptionist på ett hotell. Jag var där och testjobba i två timmar. Det var mysigt och så, men så sa de att de hade en annan kandidat så om jag ville komma tillbaka och jobba hela fredag (utan betalt). Så mellan dessa intervjuer gick jag till Zara i knightsbridge (mittemot harrods) och tänkte lämna ut mitt cv. Pratade med en svart kille som visade sig vara securitas. Han var trevlig och allt. Sedan kom jag tillbaka så jag skulle lämna cv:et till hans chef men chefen hade ej kommit. Lämna in Cv:et ändå och så ringde dem men då var jag på hotellet så svara ej. Sedan åkte jag dit igen för jag skulle prata med han vakten, då kom jag på intervju! Sedan ringde de vid tvåtiden och sa jag får jobbet!

Så nu jobbar jag på Zara!

It is amazing! Hehe börjar på onsdag anyways. Shitt trodde aldrig jag skulle få ett sådant jobb!Woho.

Nu måste jag plugga! Ciao bellas!
image136

Kommentarer
Postat av: Karolin

GRATTIS GRATTIS HONEY! är sååå avundsjuk.. i min älsklingsaffär o allt!!! snacka om att du ska ge mej rabatt;) hhe Då får du inskaffa en kostym med tanke på att alla som jobbar på Zara har de ;) Puss puss

Postat av: Sandra

Cooooooooooooooooooooolt!

2007-08-30 @ 19:20:35
URL: http://snaddra.blogg.se
Postat av: sanna

Grattis till jobbet!!Fan vad kul å jobba på ZARA!! Antar att du kommer handla en hel del kläder. puss puss

2007-08-30 @ 19:54:21
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback