I was 3 X a lady for you...

If I continue to stay to you, you do it again, yeah you do it gon do it again.
For a second you had me down but now I am doing fine.
Still wish you was my man, boy don't you make me laugh!

Nu bor jag i London..wiee. Norra... =) Än så länge allt bra. Men måste söka fler jobb. Så har jag en jätteförkylning med... not good :( well well. men annars e jag rätt glad. Vissa saker har man kommit över nästan. Konstigt kan inte gråta över det nu iaf. Känns weird att inte va så lessen längre. Men men jag har ju andra saker on my mind. så ork att waiste my time...



                    

ahhhhh! Jag fick nyss ett telefonsamtal..jag ska på jobbintervju imorgon! shitt..jag har ingen kostym... oh myyy... as a salesperson...fan va nervös jag e... hihi =)

nu ska jag fixa mei o se om jag kan hitta en kostym..bye then


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får jobb!!! Va fin du e!!! Vem e snyggingen? ;) Miss u! Puss

Postat av: Karolin

åå va kul gummsan!! ska du jobba i butik isf eller va menar du? :P *trög så här på morgonkvisten* Love u!

2007-08-29 @ 06:44:50
URL: http://karolin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback