Packed my bags ready to go ;)

Sandra hjälpte mig packa =) But u got paid bitch!  Hehe... Hon fick överblivna kläder och låna my books.

På onsdag bär det av till...

image126

Ja just det ja... Looondon! Lite nervös e man... haha massvis... men ska träffa min Mallan och så... Hoppas allt ordnar sig. Ska gå och söka massvis jobb. Sandy ska hjälpa mig med cv:n imorrn med. Very good. japps. Hoppas man får parta lite i helgen. Det är karneval.. Då ska jag ta massa kort. yey.

Förresten hitta ett gammalt cheerleader kort på Eva Longoria. Säkert många fotomodeller i US som varit det innan...
image127image128
Then                                                                               now

Jaha vad har vi lärt oss av detta? Man blir vackrare med åren, som med fint vin ;)
(ok massa stylister och dyra kläder och so on...)

I Love pussycat dolls... over and out!

image129

Ähhh vafan! En blondin saknas ju? Den ena blev brunett men var e den andra blondinen? Har Asia ersatt henne?


Kommentarer
Postat av: sanna

Lycka till i London!! Hälsa Mallan! pussss

Postat av: Monica

Ha det nu så jättebra i London!
Kram från Monica o Tindra

2007-08-21 @ 23:30:42
Postat av: Mallan

YEEEY!! Snart ar du har! Tjihoo, kan knappt vanta tills jag slutar jobbet. Have a safe trip! Love u!

2007-08-22 @ 09:36:45
URL: http://malena87.blogg.se
Postat av: Filding

Har dom inte ganska feta lår? Nr 2 och framför allt Nicole tycker jag. I och för sig, Rihannas 57-cm-lår är ju så klart fetare.

2008-06-29 @ 19:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback