Skriver på min nya laptop!

Japp den kom idag. I love it... Underbar är den. Kommer bli min bästa vän...hehe nästan ;)

Idag jobbade jag sista dagen... det var kul men lite ledsamt. Alla har varit så snälla, Så söta e dem! Har sagt jättesöta saker och jag har lovat dem att jag ska skicka vykort och berätta om hur det går i London. Kan man tänka sig att lilla jag ska flytta till London... Igen! Shitt. Au-pair året var oförglömligt...undra hur det här går? hoppas man får träffa roliga människor och får ett bra jobb =)

Det blev ingen fransk manikyr imorn... För faeen jag fick nageltrång i en nagel..haha ont! Så det går ju inte då =( Men men vissa saker är inte menade.. Ska göra fransk manikyr i London istället. woho. Kul.

Saknar min lilla Mallan =) Im gonna see her.

Fast nervös är jag dock... Men men it is a part of it =) You gotta do what you gotta do

Forever no it was never
meant to be like that
but who could have told me it would end like that
Care too much?
You turned away when I wanted you to stay
But now all can say
Thank you for the good times and the bad
thank you for leaving me bcuz you had
You left some time ago
I felt you kept it in the low

Moving on not staying behind
you left me but I can still bump and grind
Still gonna do it my way
no matter what im gonna b okay
Got my shitt ready to go
Got my heart ready to start
Love me, hate me, betray me, leave me, spitt me and deceice me
Backstabber, Liar and Betrayer
Left no effect on me since you are not here
Without you I feel alive
Thanks for giving me back to me
Truth been told and I see
Love my friends and family!
/Sofflan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback