WorkOut!

Ibland vill man bara SHAKE IT OFF! Var lite förbannad... Ska ut och springa strax när min Ipod har laddat sig lite mer. Argh när jag kommer till London ska jag börja springa regelbundet och börja på gym... Vill ha snygga armar, ben och mage. wohoo... hell yeah! Nicole typ I love you! =)

image120

Hennes mage vill man ha! Lite större biceps kanske :P Om mindre än en vecka åker jag woho.

image121
Den här kappan var fiiin =) Fast jag kommer inte ihåg var jag hitta den :S VAr det Asos kanske? I want one anyways. Får shoppa på oxford street ;P

Kommentarer
Postat av: a m a n d a

Åh, vad snygg kappa! Vill ha den!
/ / a m a n d a

Postat av: Elin

Va skoj med London, verkligen en underbar stad :D

2007-08-19 @ 17:10:43
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Gore

Lite större biceps? Hon har faktiskt ganska stora biceps (jo, jag vet, jag har sett dom). Det är bara det att hon har väldigt smala armar, men när hon väl visar bicepsen, då är dom inte lika små längre.

2008-06-29 @ 20:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback