Nytt inlägg

japp helt fräscht. AAAAJ! Har så ont i mitt högra knä. Slog i det idag när jag jobba. Kan typ ej gå i trappor nu. Hoppas det blir bättre iaf. Imorrn ska jag kolla på ett ställe i Muswell Hill... klockan 4. Sedan börjar jag jobba kl 18. Ska sitta barnvakt. Men innan jag åker någonstans måste jag städa upp den här svinstian och tvätta lite. Fyfan va här ser ut. Hahaha. USCH! Så ska jag börja slänga i lite saker i påsar som jag ska lämna kvar. Vad ska man ha med sig till Sverige tro? En vecka kvar imorgon. Känns jättekonstigt. Ska vara borta så länge med... mer än tre veckor. Men hoppas jag fixar ställe innan jag åker. Så har man något att komma tillbaka till. Så på lördag blir det väl träff med Carlos och hans kompis o hans tjej... Kanske ska ut på pub/klubb eller så ska vi dra på bio eller bara chilla hos J. Får se hur d blir. Söndag- my bday... ut på Barumba! I think. :P

Jag och Mallan var ju på Barumba i söndags och det var super nice! Yey kul hade vi allt ;) Bra musik och right crowd. Så nu tänkte jag lägga ut lite bilder från min o M:s förfest. Dem är lika roliga som alltid :D Med gott vin, skitsnack och våran braiga musik. Man kan inte bli fel då!

   
My oufit, Me big smile, me POSER!

 
Mallan, M & Jag :P

That's all 4 now my dearly beloved one's! See you another time.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mallan

Weeei!! Va kul!! Hoppas att du har det bra på jobbet, min mobil dog på vägen hem. Men ja kanske slår en pling efter att ja har duschat annars ringer ja imorn! Love u baby!! Puss

Postat av: Sandra

Fiiiiin du va i håret!!! Me like!!! Snart syns vi, då blir det party du!!! När vill du festa, fredag eller lördag? Tänkte jag kan ju fråga Lilian om vi kan vara hos henne så kan Karro o Sara o dina kompisar komma dit så kan vi ha fest... Träffade Sara på B-Young häromdagen... Miss u!!!! Pusss

2007-12-08 @ 20:30:25
URL: http://snaddra.blogg.se
Postat av: sanna

Grattis på födelsedagen!! Göra nått skoj idag?
Puss å kram!

2007-12-09 @ 13:37:09
URL: http://susenlusen.blogg.se
Postat av: Sandra

GRATTIS I EFTERSKOTT!!! du får present / julklapp till jul :P

2007-12-10 @ 18:10:55
URL: http://snaddra.blogg.se
Postat av: Monica

Men GRATTIS till dig också gumman. Du fyllde ju innan mig:-)

2007-12-12 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback