Prat, funderingar och sånt

haha vilken intressant rubrik. Ork att skriva ngn men. Idag var jag på intervju i Chelsea för en 5 månader babygirl. Norsk familj, de bodde jättemysigt. Skulle vara 2 dar i veckan.. mån o fred. Får se om ja får det men. Annars mest varit irriterad idag. U knw girl problems! Mest irriterad på C. Men det blir väl så. Dem man tycke rom mest får ta skiten. Nä men vi ska träffas på måndag. Ska försöka ta ett kort på oss tillsammans då... har inget på oss tillsammans... vill ha ngt så jag kan titta på i sverige hehe :P

Imorgon... ska slänga in en tvätt. Ställt klockan tidigt så jag ska hinna hänga upp den innan jag drar in till stan. Ska nog åka titta topshop o kanske primark. Imorn kväll ska jag och Mallan ut! yeyy var typ en månad sen jag va ute! Sjukt ju! Men så har ja ju vart sjuk med. Men jaoo det e vad som händer i min lilla värld.


Mallan O ja

Sometimes you just wanna take the easy way out

image251

Haha så söööt! Love you pussah***

Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack sofflan! Tyckte det va roligt ja! Hade det hur bra som helst, I tell u al abt it 2morro! Även ja ska skriva om i söndags.. kommer i nästa inlägg! Love u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback