Sorry but...

Ja förlåt för dålig uppdatering! Men känns inte som man har haft ngt intressant att skriva om. Tråkigt... för innan jag åkte hem tänkte jag på miljoner grejjer som jag skulle göra... Men de har ej hänt än. Tänkte åå nu får man träffa kompisar o familj massa o sedan kan jag ta tag i min fysik o börja träna eller so... Men men saker blir sällan som man planerat. Har mest slaggat framför tv:n och datan... men men i början hade jag ont i magen när jag kom hem so understandable. Men nu börjar jag bli liiiite trött på det! Och så har jag vänt på dygnet med. Går upp klockan tre varje eftermiddag. Not very good. Men vad har jag hunnit med då?

Sanna svängde förbi en snabbis med hennes kille... så imorn kommer så skulle jag och hon hitta på ngt. Jag vill ut o göra ngt. Simma kanske!? Eller ngt typ gym pass? Dunno but somethiiiing. Tråkigt att inte ha ngt att berätta när man kommer tillbax eller minnas lr whatever.

Saknar London massa. Och C så klart. Men måste ha ngt att göra de andra två dagarna på veckan... försöker att komma på a new plan. will see...



Pippi Långstrump verkar jämt kunna hitta på roliga saker. Och så har hon 2 bästa vänner som aldrig sviker henne.
Hon är total cool. Visst vissa kan nog klanka ner på henne för hon får massa cash av sin farsa och aldrig går i skola ens. Bara flyter runt och köper massa godis till sig o sina kompisar. Men tänk vad svårt att bo ensam...jämt sakna sin pappa och att ens mamma är en ängel i himmelen. Hon tränar dessutom massa (med tanke på hennes styrka) och så lagar hon världens bästa pannkakor. Vem vill inte vara som hon? Jag önskar ändå jag kunde ha hennes äventyrs förmåga och styrka och att aldrig bli lat. För lat är hon inte. Åka med luftballong, segla på de sju haven, på en öde ö eller ställa till med fest. GO Pippi!!!

image256

"All over the world, Pippi Longstocking has encouraged generations of girls to have fun and to believe in themselves. In the process, she has done wonders for gender equality."
/Källa: Sweden.se


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja pippi e bra :) men du behöver ju inte känna att du ej gjort nåt hemma, för det är ju gött att bara slappa o ta det lugnt! nu e jag på jobbet, boring... jobbar min sista dag imorrn, sen e jag ledig tills den andre januari!!!! o den femte åker jag till london... så jag kan nog göra nåt på nyår ändå :) puss

Postat av: sanna

Gott Nytt År!!
PUSS PUSS!

2007-12-31 @ 10:40:12
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback