Vad jag gör...

Ja nu är man hemma. Ligger i sängen med värmedyna på magen. Natten till att jag skulle åka hem fick jag asont i magen o mådde skitilla. Fyfan va hemskt det var. Carlos sov över och jag vaknade av att han tagit allt täcke och jag låg ensam och frös. Jag var helt likblek när jag tittade mig i spegeln. Usch måste legat så ett tag! Farligt. Fönstret var öppet o ingen värme på. I alla fall... Flygresan hem var inget kul, mådde bara illa och var skit trött.
Har förstått nu att jag haft en alldeles för stressig vecka utan ngt mycket sömn. Not good.


Jo i Lördags så åkte jag till East Ham för att åka till C:s kompis. Creapy område :S Ställde utanför tunnelbanan och väntade på C. Big mistake. Kom fram ngn jävla drug-addict kort vit kille och börja förfölja mig. Usch vart rädd, han såg helt galen ut i ögonen. Gick in i tunnelbanan igen och han fortsatte följa efter mig :S Sedan sa han ngt typ sexi girl och slog till mig på min luva lätt,Jag ropa get the fuck away from me!. ARGH! Då blev jag desperat och ropa på security o sa att de fan kunde ta hand om han. Sedan gick jag o vänta utanför en chicken shop. Men då kom ngn annan jävel fram och - Are you alright sweetie... Yes I AM WAITING FOR MY BOYFRIEND! Anyways Carlos kom och vi gick till hans kompis Jay. Där var han flickvän Pree också. Skit trevlig indisk tjej. Jay är också indisk och C är ju 1/4 =) Im not indian at all though :( Hehe. Iaf. Massa alkohol hade vi :P Så drack och var uppe hela natten typ och titta på TV och snacka... trevligt var det. De tyckte jag va trevlig med :) hihi men det är ja jueee.

Söndagen som var min födelsedag kom jag hem vid tolv typ. La mig o sov... Sedan på kvällen gick jag ut med Adiola, Judith, en norsk o en brittiskt tjej. Barumba blev det :) Supernice as usual. Love it. Glömde kameran dock :(

Måndagen träffade jag C igen. Fick fint kort och present :P En navelpiercing och en choklakartong.

Sedan har jag jobbat övertid mycket i veckan o försökt packa...flytta ju när jag kommer tillbaka. Skriver mer om flytten och vart det blir imorrn. Fint ställe iaf.

Nu ska jag försöka sova.... Puss o gonatt!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Aaah, ja önskar att ja också va i sweden!! E så avundsjuk! Hoppas du har d toppen gumman.. Kraaam!

Postat av: emelie

HA en bra dag! :)

2007-12-18 @ 20:31:03
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: sanna

Hej!
Imorn åker jag hem å vi har inte hunnit träffats=(. Försökte få tag på dej igår, ringde hem men där svarade ingen å så ringde jag ett mobilnummer som jag hittade när jag sökte på dej på hitta.se men där svarade ingen heller. När är det du åker tillbaka?
Du får ha en jättebra jul iallfall!! Känns de bra å va hemma i Sverige??

En stor JULPUSS till dej!!

2007-12-19 @ 21:01:44
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback