En dag till

Man tänker ju ändå positivt ibland. Men så kommer de där attackerna när man tänker på att inget kommer bli samma igen... Han kommer inte möta upp mig på flygplatsen. Jag ska ej bo hos han. Alla planer man hade tillsammans gick i stöpet. Men det e la så det e. Jag bara önskade att jag slutade hoppas så. Jag vill inte ha en andra chans. Fast ändå vill jag. Jag vill bara att allt ska ordna sig. Det känns konstigt att han tog ett sånt här beslut. Kanske han fick panik? Kanske tog känslorna slut? Eller ngt annat? Vem vet... Orkar inte slösa energi på varför. Vill bara höra att jag kan klara det här. Jag har ju klarat så mycket annat. Jag vill vara lycklig, vakna på morgonen och känna att man vill inget hellre än att gå upp och börja dagen. Just nu är det tvärtom. Har tappat min aptit. Hur länge ska det hålla. Usch jag blir föör smal. Jag har redan gått ner 3 kilo sen jag kom hem. Fyy. Näee nu ska jag fan tvinga mig till att vara positiv. Skriva ner bra saker med mitt liv. Saker som jag ska göra.

I will see a brighter day
Sunshine comes after rain
My heart will mend and remain
Come what may
I welcome thee
For I belive in the deepest power
Upon the mountains, down in the rivers
Floating all around
My savour is there
He says love will come
You had lessson learned
but trust me
it all gets better when you've been burned
The end of the day
I will still stay
Watch you fall asleep
Morning will rise
You will wake up
Feeling the power and energi
That you get when you believe in me
Take your hate turn it into love
Your shame into wisdome
For you have found a treasure
The strength of yourself
The support from friends and family
But most of all from your Savour
Take your heart and let it understand
The art of loosing love
The art of standing up again
Your choices, your hope, your chance
Rejoys... Inside you will find
the treasure so valuable
Until you see
It was all meant to be


Faith, Love and Hope. It never dies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback