Heartbroken and confused, but alive!

Jahopp... så var man s  i  n   g e l. Igen. Shitt trodde aldrig det, Kom som en smäll på käften faktikst.. Han tyckte inte det funka längre. Tyckte min kärlek växte mer än hans. Jaha. Ska man sluta ge så mycket av sig själv i framtiden då? Hell no.... JAg är fortfarande samma tjej, samma soffla. Jag är fan rolig, bäst och världens snällaste. Jag är så jävla bra. FAn hans eget misstag. Det var la bäst det som skedde. Funkar det inte så gör det väl inte det. Så chockad bara. HAr man gett så mycket av sig själv så. Tårar*

Kämpa vidare... I'm a fighter. Folk har sårat men jag finns ju kvar. De kan såra allt de vill jag tänker fortsätta bli kär och hoppas. Alltid hoppas. Tro, hopp och kärlek. Men kompisarna är trots allt viktigast och självklart familjen! I love you... Om det inte vore för er hade jag inte varit den jag är. Karri tack för talket. Thanks my brother.


It's the chance of life, get ready, set, fly high.
Above the fear of your mind, go for it.
It's hit or miss, too late for you to quit.
You gotta show 'em how bad you really want this, so...

Live your dreams, it's not as hard as it may seem.
You gotta work to get the green, on your hopes you must lean
From your fears, you have to wean yourself.
It's all or nothing, give your everything...

Are what you believe, you got to bring the dreams.
Set the pace, competitions take the lead.
This is it, all eyes on you.
So stay on point and prove,
that you deserve whats long overdue.

My heart is still recovering,
From the heartbreak of another kind,
I'm still drying my tears.
Getting over my own fears in my life.
So I wanna make sure this time that I'm strong enough,
To give it my all...
image81
My family is the best....... Brorsan o syrran. Alltid där när de behövs =)

Kommentarer
Postat av: Karolin

U can do it älskling.. Jag finns här vid din sida gumman. Älskar dej..

Postat av: sanna

Hej!
Tråkigt de som hände i London....hur var det annars då?
Puss på dej!

2007-07-03 @ 19:36:10
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback