Ja fan det e jobbigt

Tro inget annat. Usch allt mal i tankarna. Vill bara låta allt gå. Vill vara glad igen. Ha en annan framtid att se fram emot. Blir så jävla hysterisk när jag tänker på det.En vecka sen gjorde han slut. Hur gick tiden så snabbt? För två veckor sen var jag hos han. Allt bara snurrar. All tid och plats han har tagit upp i mitt huvud... så svårt att fylla det med annat. Känner mig så ensam i det här huset med. Men om jag kommer igenom det här starkare... då säger det jävligt mycket om mig. Jag vill komma igenom det. Men klart det är för tidigt ännu. Men hans saknad.... shitt. Gör så ont! Så fucking ont. Vill inte hata. Och inte älska. Ge mig bara en annan vision om ett nytt liv.

Thanks for all the memories
It is all I'm taking with me

Hur kunde allt sluta så här? Vad fan e det för fel med världen. Åhh alla jääävla minnen. Fuck. Men det var jag som sa jag vill ha någon som verkligen vill vara med mig. Och det är väl sant. Det vill jag ju. Känns inte bra när den andre personen är med en bara för att man älskar den.

Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback