Ny Jobbtid!

Jag ska jobba imorgon 06.45-15.15 tror jag att jag slutade! Så gott att få en ny tid... yeyy. Förkortar all tråkig tid. HAr så svårt på att hitta på saker. Men måste hålla mig sysselsatt annars får jag hysteriska utbrott. Eller inte så hysteriska längre, nu är det mest buhää snyft, snyft, hur kan man gå från all till inget? Alltså jag menar hur kan man sluta bry sig om en person som man tidigare brytt sig nästan mest om. Jävligt mycket cirkulerade runt hans liv iaf. Inte runt mitt. Och det var misstaget jag gjorde. Men vad kunde jag gjort liksom? Man måste uppleva sina egna misstag innan man förstår. Jaaa Så är det!

Idag kanske jag ska åka och shoppa med Mamiii. I thn Överby =)

Jag behöver en snygg kostym och vill ha mörka tighta, bekväma snygga jeans (existerar sådana?)

Jag återkommer med bilder från shoppingrundan om det blir någon. Yeyyy.

Jag kanske har ett Rum på G i ett hus i London! Har jag skrivit det? Superlitet men gulligt.

Hajjdååå!


Two Fabolous Pictures of me, Magda and Sandy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback