The Party Must Go On!

Var ute igår... Fan stod i kö i typ 2 timmar till gg men sedan bestämde vi oss för att dra till trägårn ändå pga av sprickande blåsa! Det var jag Och Karri, Mickis stack i förväg dit. Jag kanske laddar upp min outfit sedan.

Nu tänkte jag skriva om mina förebilder lite =) Den största är nog...Nicole Scherzinger. Det här en ny låt med henne och T.I.


Nicole Scherzinger (29 June, 1978)

Nicoles mamma är från Hawaii/Ryssland ursprung och hennes pappa är från Filippinerna. Men mamman separerade från pappa och flyttade till Louisville, Kentucky med hennes tyska styvpappa Gary Scherzinger och hennes syster Ke'ala. Nicole säger att hon fick en konservativ katolsk uppväxt. Hon började uppträda i Louisville och gick på arts schools och performing schools där.
 
"Scherzinger majored in theater arts at Wright State University, but put her studies on hold in 1999 to sing backing vocals for the rock band Days of the New.
 Scherzinger appeared on the second album by Days of the New, released in 1999. She also recorded two songs with Barry Drake's F.O.B, which were released in 2001." (Wikipedia)

När Popstars satte igång i 2001 blev Nicole medlem i bandet Eden's Crush. De fick två hittar.. Get over yourself och Love this way. Men bandet splittrades och Nicole gjorde några framträdanden här och där under namnet Nicole Kea(Hon gjorde bl.a. "Breakfast in Bed" till soundtracket 50 first Dates).

I juni 2003 blev hon en medlem av Pussycat Dolls som castades av Robin Antkins. På den vägen är det. Nu kommer hon snart ut med sitt soloalbum med "Her name is Nicole". Det ska släppas i Oktober 2007 med första singeln T.I"Whatever you like" ( den som ni lyssnade på ovan).


  
Eden's Crush           Pussycat Dolls          Nicole "Queen Doll"



/Sofflan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback