Det var ett tag sen...

Ja det var ett tag sedan jag skrev nu! Men det har inte hänt så mycket... Inte mer än att jag jobbat och pluggat. Blev jätteglad för jag får MVG i Historia B =) Yeyyy,,, Much Very Good! hehe

Idag hade jag sådan huvudvärk, den var från igår. Men så åt jag mat och tog två alvedon ochg duscha så gick den över. Sedan mailade Sandra mig och frågade om jag ville med och grilla. Det ville jag... Så jag, Sandra, Karolin och Lilian grillade i skeppsviken... De åt köttet och Karolin grilla.. =) Jag åt potatissalladen, tomater, kiwi, ost och kakor... Mycket gott. Det var trevligt, tiden riktigt rann iväg. Skönt att vara ute i sådant väder också.

Imorrn är det studenthysteri. Jag ska in i folkmassan för har tre personer jag ska hänga om. Sedan börjar jag jobbet 16-20. På fredag jobbar jag dubbelpass 8-13, 16-20. Och hela helgen jobbar jag... jaja... Det blir ju pengar iaf.

Här är en bild på mig och Sandra i skeppsviken...

image52

Kommentarer
Postat av: Karolin

Congrats honey!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback