Party Igår kväll!

Egentligen hade jag inte planerat att gå ut igår kväll men så var jag inne på msn och snackade med Lilian. Hon sa att de skulle ha förfest hos henne så jag drog dit rätt tid för jag fick skjuts av pappa. Vi satt och snacka och lyssna på musik och drack cider... Sedan kom Karolin och hennes kille Lars. Det var trevligt... =) Efter kom Sandra... haha hon visste ej att jag skulle komma så när hon ringde Lilian så sa Lilian att Sofia var där. - Va? Vilken Sofia? Vem?... Haha kul... Sandy hade varit på Pirates of the Caribbean 3... den ska jag med se. Antagligen med min Ced!
Väl inne på GG var det jävligt mycket folk... Träffade rätt många man kände så det var jäkligt kul! En helbra kväll alltså. Sedan tog jag bussen hem 02.15... Synd att GG stänger så tidigt.

image49
Fr.Vänster: Jag, Bella, Lilian, Lars & Karolin.

image50
Sandra & Lilian

Idag ska jag jobba 16-20. So Long Everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback