Sommar & Sol

Nu är det sommar på riktigt!

Solen riktigt steker och det är svårt att sova på nätterna pga av värmen. Helt otroligt, som om vi bodde vid medelhavet.
Jaja, what have I've been up 2? Jo jobb, jobb, jobb. Men jag är endast tacksam... Cash you know. Sedan är mitt jobb rätt roligt(jobbar på ett ålderdomshem) och tiden går snabbt. Så har bara haft en ledig dag på typ 10. Men jobbar ju oftast rätt korta pass på fem timmar. Idag ska jag dock jobba 16-20. Imorgon jobbar jag 8-13, sedan bär det av till GBG. Ska hälsa på min syster! Det ska bli kul. Sover där tisdag-onsdag.

Me, brother & sister at my brothers wedding in July 2006

Annars då? Jo försöker plugga... Har 2 arbeten jag måste lämna in innan midsommar. Hade varit skönt o blivit av med dem. Inte mycket shopping har det blivit av iaf. Försöker verkligen spara in pengar nu. Ska inte slösa när jag åker till London denna gng heller. Ska bara använda pengar till busskort och mat! Jepp så får det bli. Möjligtvis utgång och bio dårå! Sedan fyller min honey år 25 juni. Cedric baby. Vi har typ varit ihop i 8 månader(räknar från 13 Oktober).. yeyy.. Fast det var 11 månader sen vi träffades.


Cedric & me the last time I was in London

Nu borde man vara ute i solskenet. Ikväll ska jag städa min garderob (onyttig fakta =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback