Fredag...Äntligen Fredag!

 
Nu är jag hungrig! Vråååål! Jag ska nog äta lite Thai soppa som förrätt =) Snart kommer hela familjen. DÅ ska vi ha middag. Kul, kul. Nu ska jag skriva ner lite saker som jag vill göra:

 ♥ Göra blonda slingor i håret när jag kommer till London ♥
 ♥Köpa en fin klänning, möjligtvis en Jenny Hellström klänning ♥
 ♥Sluta bita på naglarna ♥
 ♥Vilja plugga i tid ♥

Tog den från Sandras sida:
www.Snaddra.blogg.se

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Reklamutdelare
2. Kassörska på Mcdonalds
3. Vårdbiträde
4. Au pair

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Save the last dance
2. Sagan om ringen filmerna
3. Chocolate
4. Titanic

C) Fyra ställen jag bott på:
1. I Herrestad
2. I London-Crouch end
3. Nice i Frankrike
4. Att återse...

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Top Model
2. The Operah Winfrey Show
3. Top Model
4. Fresh prince in Bel-Air

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Frankrike
2. Italien
3. Bulgarien
4. Spanien

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. lunarstorm.se
2. hotmail.com
3. youtube.com
4. aftonbladet.se

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Vegetariana pizza från Alexanders
2. Thai mat (kokosmjölkgryta med limeblad och tofu+ grönsaker!)
3. Indisk mat (Vegetarian Khorma and egg mixd rice)
4. Pasta med lite tomat/garlic sås med massa ost på!

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. London
2. En gulvit strand med turkost vatten
3. L.A.
4. New york


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback