Franska prov

Hade jag idag... Hmm hoppas det gick bra iaf! Nästa vecka ska jag ha muntligt prov i Historia B... A bit nervous I am... Kanske ska till Gbg imorgon och kolla in brorsans nya hund

Dimma

Hon är en Vacktel hund eller hur det stavas...

Vad händer annars? Jag försöker skärpa mig och inte vara lika lat hela tiden men jag är sååå trött. Vet ej varför.

Läs denna artikel: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1079982,00.html
Handlar om en sju-årig flicka som väger 222 kilo. Hur kan man som förälder låta det gå så långt! Hon kan ju dö när som helst! Barn borde få hjälp och i så fall tvångsintas och så borde socialen prata med föräldrarna om de verkligen är passande som vårdtagare. De dödar ju sitt eget barn! Eller vad tycker ni?

Ha en skön måndags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback