Icecream aka Tom&Jerry

Glass i stora lass

Japp det har jag och Sanna käkat.



Åt för mycket dock så nur har jag ont i magen... Buhuu... Idag snackade jag med Sanna om att jag har jättesvårt för att sätta ihop en outfit. Nu vet jag vad problemet är! Jag har köpt massa kläder men inga basplagg. Jag tycker alltid S ser så stilren ut... Så jag får väl inhandla lite basplagg helt enkelt. Vita, svarta tröjjor (bomulls ni vet långärmade). Är det någon som har tips på var man kan hitta sådana med hyfsat bra kvalité men inte för dyra?

Idag var jag på delegations kurs 17-19.. det var ok.. sedan drog jag till Sandra och hon bokstavligen tvinga med mig till hennes gym... haha men det var kul, så tack för det! Jag fick testa på en massagestol, fast den var lite hård men jag skulle tydligen haft ngn dyna under för jag är så smal. Så testade jag powerpilates... Tror jag det hette? Det var en maskin som man kunde stå på och så vibrera den som fan! Helt sjuk var den. Så kunde man typ vibrera alla muskler som fanns. Ja det var weird... Men det gymmet verkar kul, man blir sugen på att joina :P Jag kommer ju ändå ha massa ledig tid innan jobbet eller efter i sommar eftersom jag har konstiga korta pass.

Imorgon ska jag på kurs 10,15-12.15.. Sen får vi se vad jag ska göra. Måste städa mitt rum. Kanske ska springa och vara duktig imorgon! Ja snälla ge mig en dag då jag inte vill vara lat o bara kolla på TV. Det är så frustrerande och jag får prestationsångest!

Saknar min pojkvän....



22 juli - 29 juli! London again! yeyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback