Kul Utekväll!

Igår kväll...

Var jätteroligt! Jag och Sandra gick till hennes kompis Lilan och förfestade... Massa rosa pantern, vitt vin, ost och chips! Sedan drog vi till Kullgrens och tog ett glas vitt vin... Efter det drog vi till GG. Även om det inte var mycket folk hade vi jävligt kul (berodde det på alla drinkarna?) hehe. Jag och L köpte en kanna och shottade. =)
Some pictures....



1.Sandra muppar 2.GG-kort:Lilian,me&Sandy 3.L&me 4.Smile 5. Outfit 6.Coolingar

Mitt jobb ringde mig 6 imorse... Shitt då var jag fortfarande dragen... frågade om jag ville jobba: -Nee tror inte det!

Idag ska jag se på Matrix trileogin! Fullbokat schema med andra ord. I Love Music!

Topplistan idag!
1.Never Never - Brick&Lace
2.Be Good To Me - Ashley Tisdale
3.Ride it - Jay Sean

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha:)

Postat av: din sannis

hej söt.. fina pics.. du verkar ja haft en kul kväll! så synd att jag inte kunde hänga på.. men du.. rosa pantern????? fy fan. pusssssss

2007-05-27 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback