My Friday so far...

Idag var jag på min delegeringskurs 10.15-12.15... Jag klarade provet och det var riktigt trevligt! Man lärde sig mycket bra saker. Jag får alltså ge medecin enligt dosrecept till äldre. Så ringde en av mina kollegor och jag fick en extra jobb tid! 8-13.. 9 Juni. Tyvärr fyller min bror år samtidigt men jag måste ju ha cash! Jo idag var det bråttom värre... Kom hem och pappa var ej hemma, jag hade också glömt min mobil inne! Så jag gick bort till en granne och ringde och då fick jag tag på pappa som var inne i stan. Jag fick hämta han. Det värsta var att jag var så skitnödig! Haha som tur var kunde jag hålla mig men fick jävligt ont i magen.
Moi!
       

image36

Överst: Jag i rött läppstift och lösögonfransar, perfekt när man har tråkigt och slå på lite Christina Aguilera!
Under: Min nya soffa!

Tråkigt väder idag... Helt gråmulet... Why liksom?

Kommentarer
Postat av: Sandra

fan va fint smink!!!! å soffan me:)

Postat av: Sandra

fan va fint smink!!!! å soffan me:)

2007-05-27 @ 13:18:13
URL: http://snaddra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback