So much on my mind

Mmm... Har massa skolplugg kvar. Måste börja med det sedan. Ska börja med historian tror jag. Igår var jag i Lidköping på klassresan och det var jättekul! Vi var på Läckö slott



efter det åkte vi till en porslinsfabrik, där inhandlade jag snapsglas och en snapsbok till min pappa som fyllde år igår. Det var skönt att komma ut och Lidköping var fint, kanske åker dit igen?

Min bror får sin hund om 10 dagar nu! Dimma ska den heta och det har redan valt vilken valp...

Dimma i Idas famn

Igår kväll hade vi middag för att fira pappa. Alla var här utan syrran och Pc. Men det var mysigt att Daniel och Ida kom.

bye bye

Kommentarer
Postat av: sanna

Åker till london den 12 som jagsa igår på msn. Vore jätteskoj om du kom dit!!! Göra nått kul i helgen? puss å pill å lite till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback