Sommar och Utrensning

image24

Tack Karolin för att du lärde mig Photoshop! Idag har jag haft utrensning med mina VHS band. Eller våra, mina och hela familjens. Hittade många roliga band. Jag hittade ett band med Popstars när Supernatural skulle göras och Jamie Meyer blev dissad på sin första audition! Hihi. Och en intervju med Excellence med " Vår man i rutan". Hittade bara två filmer jag vill se... American History X och Adam&Eva (som vuxna). Sedan har jag slängt alla mina cd-fodral, för att jag ska lägga in dem i en sådan där cd bok istället! Jättebra sedan när man flyttar, lättare att kånka på =D.
Jag längtar sååå efter London! Ska nog åka dit runt Midsommar och gratta min pojkvän... Och kolla in hans nya lägenhet! Very Nice! Han har nu endast en spis, ett kylskåp och en luftmadrass. Men på måndag kommer en riktig sen iaf. Han vill lägga in heltäckningsmatta i lägenheten (Vad är det med England och heltäckningsmattor?) men det skulle kosta 400 £, too much! Han är ju bara student. Hoppas han inhandlar en tvättmaskin med, var lite jobbigt att åka till hans kompis Claude förra gången! Men det jag mest önskar att han skaffar, det är en magisk uppfinning som Alexander Graham Bell uppfann =). Can you guess?

En Telefon!!! En hemtelefon alltså... Lite jobbigt att hålla på som vi gör nu, C åker till Claude (igen) för att få låna hans. Vi pratar ibland en gng per vecka, ibland två. Men jag brukar ringa från min mobil men det gör ont i crediten!
Annars pratar vi genom MSN med webcam och mikrofon. Men i C:s nya lägenhet har han ej internet.

Anyways enough to bore you people! Nu kommer lite nostalgi från när jag bodde i London =)

                                                        
Me at Picadilly Circus 2005        Before Party at Sanna's                 Magda,Sandy,Emelie&Me 3 July 2006
                                                           (Sandy, e & Sanna)                      Going to "Shout" where I met C for the 1:st time 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback