Victoria Beckham

Hahaha yes jag visste att jag skulle vara mest lik henne!



Men jag var också lik Billie Piper lika mycket... hmm. Kanske? Vem tycker ni jag är mest lik? I think Victoria...
Nu regnar det. halleleluja. Idag var jag inne på skolan och då var det debatt angående dödshjälp. Blev en jävligt hettad debatt. Haha. Got a bit sweped away =) Sen kom jag hem och sov. Som vanligt! Lazy girl. Och jag blir alltid på så dåligt humör då... Stackar karro barro.

Mitt horoskop stämde lite med!

SKYTTEN

23/11-21/12 Du är på ganska dåligt humör.
Något överraskande händer men du är lite osäker på vad du tycker om det

Hade tänkt att åka in till stan o sola lite o köpa mat... fan vilket pissväder. buhäää.
Jag vill ha vita cheap monday converses. Och jag är kär i en vit klänning på Gina Tricot, damn it! I want it. Den är jättekort med ballerina tyg....
 

Igår ringde min baby mig... Åhh alltså ärligt. Jag har aldrig varit så här kär förut. Känner att han är bra för mig. Han uppmuntrar den positiva sidan av mig och får mig alltid att se saker jag inte tänkt på.
Det var mer än 10 månader sen vi träffades... Men vi räknar väl att vi blev ihop 13 Oktober tror jag... Alltså typ 8 Månader... My longest relationship. Ska bli så kul att flytta till London och försöka ha ett normalt förhållande! Och så får jag mer tid med my best friend... Mallan
Jag älskar London så jag tänkte avsluta med en London bild...

image20


Kommentarer
Postat av: Karolin

Jag tycker oxå att du va mest lik Victoria :) Och på den London bilden kommer jag ihåg att jag stod och fotades:D haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback