Soffila Lolita = Shoppoholic!

Ja ibland är hon i farten. Mitt alterego som spenderar alla mina pengar. Fick löst in en check från Zara så kunde inte låta bli. Har ändå till hyran sedan. Så här först ut:



image230

Min nya jacka för £90 Akdmks köpt på J-bees i woodgreen (London)



Skor... halvboots eller va man kallar dem? £12 i woodgreen shooping center.



Brun jersey basic £14.99 H&M och jeans Topshop £40



Top H&M £14.99, jeans H&M £14.99, röd väska £6 Camden

image238image239
man bag :P Adidas från JD sports £10 (eller var det 11?)

Ja det var alla kläder..imorrn kommer uppdatering på lite smink o annat jag köpte :P haha måste sova nu upp och jobba imorn. CIAO!

Pussah***

Kommentarer
Postat av: Sandra

Faan va snyggt!!! Allt! Och du! ;)

Postat av: Karolin

I hate how mutch I love you Girl! I can't stand how mutch I need you! :'(
(L) (L)

2007-11-21 @ 22:54:17
URL: http://karolin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback