God kväll mina kära nio läsare!

Igår var en galen kväll. Jag och Mallan skulle egentligen åkt in centralt och gått ut med A och the rest.. Men det blev så sent så det skulle blivit väldigt stressigt. Så vi drog till Wood green (as  usual). Vi gick in till Shout. Innan vi drog hade förfriskat oss med en vinflaska vitt var. Så man var lite rund under fötterna. Vi träffa Ian som bjöd oss på smirnoff och shot smirnoff. Vi va där dansa o så sedan när de stängde drog vi till K.O. First time! Det var mycket mindre men grym musik. Rätt värt. Fick gratis skjuts hem sen med av en security guard. Han var nog den största jag sett, jävligt ful med. HAha. Men men kom ju hem. Ok det ska vara slut med att få skjuts hem nu. får bli taxi i forts. inte bra.. kan vara farligt. Nu ska jag lägga in lite bilder på mei o Mallan tihi...

  

Mallan och sen jag =)

Jag och Carlos räknar väl att vi blev ihop i fredags då. Fan så jobbigt när man måste bestämma datum o skit. HAha. nej men det känns bra. Lite nervös bara. Jag har lärt mig från det förflutna dock. Så hoppas jag inte gör om misstag jag gjorde innan. Jag var inte perfekt när jag var ihop med mitt ex. Det har jag insett. Så är det. Men glad att det tog slut annars hade jag aldrig träffat Carlos :P


21 imorgon! Yeyy.. =)

Pussah ***

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina!!! Miss u a lot :*(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback