I really ...do!

Igår var det party för hela slanten...shiitt! Jag mötte upp Magda,Brandon,brandons kompisar och Billy vid sportscafe som vi gick in på. Satte oss ner och började dricka. Efter ett tag spillde en tjej en drink o sen skulle Billy torka upp det och då spillde han sin med. Crazy... Sedan kom Michael the singer dit med sin kompis. Det var kul. Jag Blev rätt rund under fötterna om man säger så... ehhh ja :P Mallan med tror jag. Nu får man nog börja ta det lite lugnt så inte alla pengar rinner ut i sanden. Jag måste fixa jobb snart med. I will I will...  Igår hade jag mina långa extensions med... De va kuligt :P Och min snygga fodral klänning med dragkedja från H&M. It's so nice!
Pictures...



Idag var Carlos här hela dagen... Först kom han till woodgreen och vi gick och handla mat till mig, han hjälpte mig bära alla tungar kassar hhehe. Käka pizza men jag råkade bränna den. Fan jag som såg fram emot den. Sedan har vi bara snackat oh chillat o lyssnat på musik. I really do like him. Bit scared though. Men men det som händer händer ju... Förresten mitt ex har ny flickvän..jippi..not. jobbigt o höra.. men men really time to move on so. Har inte börjat jobbsöka värsta än..skönt att va lite off work. Vill verkligen jobba med barn iaf. Tror jag kanske måste skaffa first aid certificate dock... dyrt I heard! Ska ringa en nanny kompis imorrn o fråga. En kille från mitt jobb (Bashier) ringde nyss och sa att han hade hört ngt av ngn han kände som hans flickvän hade nannyjobb...maybe she could link me up. Hon bodde tydligen i woodgreen och var 21 år! Wonder who she is. Anyways... Long day... Nu ska jag kolla på ngn DVD. Carlos tog med åtta st! Men vi kolla ej på ngn... Yeyy jag har dvds nu.

Är så trött mina kära vänner... och oroa er inte jag ska hitta nytt jobb. Ville bara verkligen int ejobba kvar på Zara. Vad som helst nästan men inte där. Det var som att jobba på Mcdonalds fast värre typ! Inget för mig. Inte rätt spår. Kassörska är inget jag vill vara. Kom ju hit för att få jobberfarenhet och kolla om jag hitta ng jag verkligen ville jobba med. Det var bra att nu kan jag stryka en sak från den listan iaf. Denna erfarenhet har också lärt mig att jag vill nog verkligen utbilda mig i framtiden och bli något. Vill inte ha ett skit slaveri jobb. Yes så ere... Så om ni undrar vad och varför jag sluta hoppas jag att ni fått svar på era frågor. Please don't worry becuz I ain't stressing. Im taking it in my own pace. Jag skulle t.o.m. kunna bli au pair igen. Fast helst inte ju... Men det hade varit kul o bo med ngn familj me småbarn. Yepp så e det. Men nu ska jag dra mig. ciao puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

woho snart kommer jag! :P

Postat av: sanna

Löshår igen?? Väldans långt! Puss!

2007-10-11 @ 23:28:07
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback