It was a lazy day!

Japp idag har man inte gjort så mycket. Jag har dock sopat och skurat mitt rum och toaletten. Toaletten var liiite äcklig. Fan bor ju med typ 4 (!) killar här på övervåningen. Helt otroligt. Typ en har städat där en gng. Känner bara inte för att prata med dem som en tjötig morsa typ stäääda. Äh tar ju inte så lång tid o städa den lilla skrubben när jag ändå var igång med mitt rum. Sedan har jag sorterat lite papper också. Och kollat Blue Streak med Martin Lawrence.

Det som är bra när man bara är hemma är att min hy får vila. Inte använt något smink alls idag. Bara min kära Bassiron. Så den känns faktiskt lite bättre. Min ID är tyvärr slut så nu har jag bara äckliga foundations kvar..men men vad ska man göra. Får köpa ny när jag får pengar.

Imorgon blir nog roligare. Ska med "familjen" som jag var på intervju hos ut till en park. Spendera lite tid med mamman och barnen. Det kan bli kul. Har känt mig så isolerad här. Enda ja gjort sedan i söndags är typ åkt till Woodgreen och handlat mat. Jag inhandlade faktiskt ugnsvantar, träskärbräda och kökshandukar. =)

Nu lite bilder hur jag såg ut när jag inhandlade dessa hehe.

  

På sista bilden har jag tugummi i munnen om ni märker det tihi.
Har på mig. Min mysiga gråa mössa, röd sjal (H&M herravdelning),
svart lång tröja och jeans med mina stövlar. Men ni kan ej se allt tihi!!
Matchade halsduken snyggt med rött läppglans från H&M.
Jag tror ni fattar att jag älskar H&M. Och jag har jobbat på ZARA, QUE?

Wish me good luck tomoz!

Pussah ***

Kommentarer
Postat av: Siri

Riktigt snygg mossa ;). Var har du kopt den?

Postat av: Sandra

Woho, hoppas du får jobbet! Haha, stackars Billy, men men... Jag skulle nog blitt pissed off, hatar överraskningar :) Miss u, pöss

2007-10-25 @ 20:39:42
URL: http://snaddra.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej alla bloggare! tänkte starta en outfit tävling!

Så om du är intresserad att vara med är det bara

att skicka in en bild på en av dina outfits (eller flera!)

Till [email protected]

Så skicka in nu, lycka till! :D

2007-10-26 @ 19:38:13
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback