Nytt jobb idag

Idag var första dagen på mitt nya jobb. Nervöst var det. Är fortfarande nervös typ.Hoppas det går bra i veckan iaf. Är ju kul. Hade bara den 3 1/2 åriga tjejen idag. Vi var i parken och lekte hela eftermiddagen. Åt glass och kolla på hjortar och änder. Mysigt...fint väder. Måste ge henne tid och vänja sig med.

Whatelse... på fredag ska jag till hammersmith på intervju. Har jag sagt det?

Usch det är så tråkigt att man har så lite kompisar här. Hemma hade man massvis jue. Ja lite bajs. Kanske kan börja engelska kurs lr ngt så man lär känna fler. Ska kolla in londonsvenskar nu med. Har ju hela helgen fri så. Yupp whatelse...

Saknar C så mycket. Usch jag hatar att bry mig om någon så mycket. Jag orkar liksom inte. Fan det är bara jobbigt. Man får damp. Förstår ni?Man vill liksom va med han varje sekund eller ringa och när man inte kan träffas blir man så jävla sur att man funderar på att säga upp kontakten. Dramatiskt ja. Men sådan är ju jag i och för sig. Nä i helg ska jag göra något annorlunda. Inte bara festa. Kanske börja gym? Gå med i ngn kurs? bara träffa folk. SÅ jävla isolerat här. I gotta meet peopel!!!!

image208

Riktiga vänner stannar kvar livet ut.
Karolin är en av dem! Love you gummz!

Kommentarer
Postat av: Karolin

hihi! Ja älskling! Håller med! Du o Jag föralltid! saknar dig så mkt att ja kvävs! Du e min andra halva!! Love u!

Postat av: Feliccia

Ja cheerleading är så hiiiimla roligt! ÄLSKAR DET

2007-10-31 @ 09:48:55
URL: http://felicciaaa.blogg.se
Postat av: Sandra

Du kan få låna några av mina låtsaskompisar, de är snälla, haha :) Hoppas allt ordnar sig! Love u

2007-10-31 @ 11:55:42
URL: http://snaddra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback