Outfitbild från i lördags!

Här sitter jag framför min kära vän. Vaknade vid ett idag. Eller egentligen vaknade jag 0930 typ av att min nanny agency ringde... de undrade hur intervjun hade gått och så sa de att de hade fått kontakt med en annan familj i Hammersmith. De har en babyboy som e 4 1/2 månad bara... Jag har ju inte jättemycket experience som sagt så mamman visste inte riktigt men hon skulle ringa mig. Det skulle vara ett partime jobb. typ en och en halv dag i veckan. Ligger i södra LOndon. Men jag hoppas verkligen de från igår ringer mig! I want that job! Annars blir det fan snart på att fundera om man ska åka hem och sen hitta jobb hemifrån som live in nanny och åka tillbaka efter jul. Pengarna försvinner ju snabbt här... och så är det tråkigt att vara arbetslös. Men men här är lite bilder från i lördags då jag, Mallan och Sandy va hemma hos mallan och sen gick vi till the sound. Men bilden på mallan är faktiskt från i fredags när de gick ut. Men var tvungen att visa hennes snygga outfit :P

  

image189

Min snygga outfit består av :

  • Leopard tights
  • Svart fodral klänning (H&M)
  • Mina svarta (söndriga) stövlar
  • Blont lös hår ;)

Mallan klippte mitt löshår. Så här är lite bilder på mig i det =)

  

Vad tycks? Leave a comment nu mina kära nio läsare... Det är tack vare er jag skriver ;)

Pussah***

Kommentarer
Postat av: Monica

Det var fiint!
Hälsningar från "en av de nio" haha

2007-10-23 @ 19:45:45
Postat av: Karolin

Alltid lika fin min lilla älskling! Saknar dig enormt! bara att kunna cykla upp till dig o se på film o snacka skit o käka naturgodis:P hihi.. u make me feel good! Love u!

Postat av: Sandra

haha va har du fått nio ifrån :D säg till mallan å maila mig, jag har mailat henne två ggr nu! du å jag pratar ju på msn så... :) hoppas du får det braa jobbet! lööhöövvee

2007-10-24 @ 00:40:03
URL: http://snaddra.blogg.se
Postat av: emma

hur har du satt i ditt löshår? clips eller?

2007-10-24 @ 22:12:47
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback