Pizza dejt

Igår var jag och Carlos i Crouch end på Pizza date =) Yey. Det var trevligt. Han e så sööt. Oh ja vi e väl ihop! Men det är inte en sådan big deal. Men vi e la kära haha ..tihi. Glad =D Han fyller 21 år på måndag! Yey.

Igår på dagen var jag också i familjen i Muswell Hill. Det gick bra. Jag lekte med flickorna och busade hehe. Dem håller igång hela tiden så man får värsta motionen iaf. Sedan gick jag med mamman och flickorna och fikade. Det var trevligt men mycket gap på det stället, massa barn som var där. Sedan sa mamman att hon tyckte det gick bra, så nästa vecka ska vi testa. yey. Hon bjöd på lunchen och så fick jag 30 pund med. Var där från 9.30-13.45 typ. På tisdag ska jag dit kl 08.30 igen. Idag var jag där och släppte ut hundarna för de var tvungna att åka till sverige snabbt.

Ser ut som det blir utgång ikväll. Alla ska ut. Lönehelg med ju. Är inte så jätteladdad. Men men kul och bara sitta hemma? neee.

Nu ska jag försöka få tag på Mallan. Åh jag e så hungriiiiig! I want fooooood.

Pussah ***

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ah va kul! Att ni e ihop alltsa, hehe... Va har Billy for msn da

Postat av: Sandra

Ah va kul! Att ni e ihop alltsa, hehe... Va har Billy for msn da

2007-10-28 @ 12:34:34
URL: http://snaddra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback