Plump it up!

"Soap & Glory
We all take our beauty regime seriously, but that doesn?t mean we can?t have a bit of fun with it too. That?s the philosophy behind Soap&Glory a humorous new range of beauty products from Marcia Kilgore, the creator of the much-loved Bliss spa range. Interestingly, British tabloids are the inspiration behind the brand which include amusingly named products such as Sexy Mother Pucker ? a lip plumping gloss, Clean On Me shower gel and One Night Tanned self-tan. Prices start at £4.50. The range is available from Harvey Nichols Beyond Beauty and larger Boots stores. Visit www.soapandglorycosmetics.com for more details "

Var och kollade på Boots förut och hittade detta märke. Åh de hade så otroligt söta förpackningar! Jag köpte ett lipgloss som säger sa ha 10 ggr effekt att kunna förstora dina läppar... :S Hmm. Mina verkar fortfarande hopplöst lika små... weird! Men det sticks som fan. MIna läppar känns typ inte längre... Ahhh förlamad! Läppglanset hette sexy mother pucker.. ahaha kul namn. Nej den hjälper inte! Buhuu... Men fin förpackning. Kunde inte motstå. Jag är sådan. Shoppaholic när det gäller såna produkter. ja det va ju synd.

Annars idag har jag varit i woodgreen och köpt telefonkort. Sedan ringde jag mami o papi och Karrobarro. Så lagade jag mat innan med. Pasta.. Jag måste köpa peppar så maten smakar mer! Yes. Sedan har jag anmält mig till en first aid certificate course... Måste ha det om jag ska jobba med barn. Hoppas allt ordnar sig. Jag ska träffa Carlos på fredag Igen :P Ohh I like him! Typ magkittel =) Har inte känt så för någon på aslänge... Inte ens för mitt ex... på väldigt längesen iaf. Nu ska jag städa mitt messy room. Mami o papi vill att jag skickar bilder på det. Nu ska jag ta mig i kragen!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback