Slutat!

Slutade på ZARA för det va alldeles för långt ifrån och man blev behandlad som skit. Usch verkligen inget jobb för mig. Vill nog inte jobba i retail. Så nu denna veckan måste jag hitta nytt jobb och fixa bankkonto. Nästa vecka igen kommer Sandy! Fan va kul YEyy :P

Varit på dejt i måndags.. På resturang med en kille som heter Carlos... Så här träffades vi:

En kväll var jag och Mallan inne i centrala London och gick omkring. Vi gick in i en affär och såg två snygga killar tyckte vi. Sen gick vi utanför och väntade, så gick de förbi. Sedan förföljde vi dem ett tag men tappa bort dem. Faen tänkte vi och gick vidare. Sedan går jag förbi ena killen som står ute och röker. Han säger heyyy.. Jag säger  HELLO! Skitfiiin. STod och snacka och sedan kommer hans kompisar ut från en resturang.. De säger kom med in vi har födelsedags middag för en kompis. Sagt och gjort! Vi gick in och det var värsta fina indiska sällskapet..alla i vår ålder typ. Mycket trevliga. Men det är ju indier också. Vi sitter oss ner och börjar snacka... killarna langar sprit till oss och pizza och pasta =) haha. Sedan börjar jag snacka med den fina killen som sa heyyy... sitter bredvid mig. Efter ett tag byter vi nummer... =) Sedan skulle jag och Mallan gå till Tunnelbanan.. Så vi går utanför resturangen och den snygge killens kompis som e jävligt full tappar sina byxor! Det var så otroligt kul! Fyfaeeen va vi skratta! That's the story och det var Carlos som var den snygga killen  :P 21 år... 1/4 irländsk, 1/4indier och halvsvart! He is fine. Proof.



Ska träffa han på tisdag. Då ska vi kolla massa Dvds ock käka pizza. Fan har inte käkat pizza på en månad typ.

Vimmelbilder från mitt liv...



He walks away and my tears dry on their own*

Kommentarer
Postat av: Lilian

Hej tjejen! Kul att höra att du har kul , men tråkigt att höra om jobbet.. sköt om dig!!! Kram

2007-10-09 @ 19:14:28
Postat av: densan

he was cuuute..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback