tired

liteeeee. imorrn ska jag t jobbet. 8.30. d blir kul. nu börjar de tidiga morgnarna. Jag tror ja vill flytta... men får vänta t nösta år tror jag. asså fortfarande i london men vill inte bo i detta huset i think. imorn ska ja försöka ringa min familj... miss them lots...

vill börja gå på gym o starta healthy life. men d känns som allt spårar ur o allt blir fest. Annars e man tråkig. Nästa gng ja går ut ska jag inte dricka. Man måste kunna va nykter med ju. Så tråkigt o va bakfull... näe usch ja.

Vill ikea med. vill ha hylla o spegel. sån jävla orka åka dit. men men får la se. man skulle känt ngn me bil. fan oxå. meeen d gör ja ju. hmm min housemate har d. hm äh ork o fråga han. jaja what to do. blir mest svammel det här tror jag. Jag älskar min nya jacka. men lite kall tyvärr. jag vill ha en stor mysig kofta, sett ine på hm i stan. Men får ja pengar så... måste t zara med o hämta check. when to do. kanske fredag. ja just d annars så.. Måste lägga undan pengar t hyran me... jupp jupp.. tråkigt men sant.

åh saknar att titta på tv, prata i tele...min familj. herrestad. mitt hus. mitt rum. min säng. and my friends of course!!!
jaja t jul... ska kolla flygpriser nu.. cia ciaoo

image207
Carlos as baby! Hihi cute!!

Pussah ***


Kommentarer
Postat av: Mallan

Hey babe! Nu har jag äntligen uppdaterat min blogg. Sorry for the delay.. The e ju fan som tunnelbanan... Please mind the gap between Mallan and bloggen. This is a Mallan train to bloggen.. osv... hmm. jag är trött JA! Love u! puss

Postat av: Karolin

åh guuud va söööt :)

2007-10-30 @ 20:09:25
URL: http://karolin87.blogg.se
Postat av: Feliccia

Ja Cheerleading is the shit! Rösta på mig här : izzabelle.blogg.se, på outfittävlingen // FELICIA

2007-10-30 @ 22:16:32
URL: http://felicciaaa.blogg.se
Postat av: densan

svar:
jaa att han var snygg ;) u-turn.

din pojkvän var ju en riktig sötis också :)

2007-10-30 @ 23:08:44
URL: http://densan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback