today

Har jag varit med min housemate hela dagen! Först åkte vi till en turkisk resturang o åt lammsoppa med youghurt... faktiskt god! Sedan åkt evi och kolla på massa motorcyklar som racade... hans kompisar.. sedan åkte vi till en annan turkisk resturang o träffade hans turkiska kompisar.. o en engelsk tjej var bara 22 år men gift med hans turk kompis.. jätte snälal var dem! De var kul.. Så vvi käka asmkt! Fyfan vad jag e mätt nu... Å trött.. Var på Shout igår. Där var några personer man sett förut. Ian, Omario och FLEXI. WHat the fuck. when did u come out. Gjorde 7 månader.. kom ut i november. Så jävla kul o se han igen dock! Att han levde =) Jo var ute med Adiola, Judith, Sofia och Maja. Kom hem rent sent på morgonkvisten... Hade min snygga fodral klänning på mig yeyy.. :P Jo i fredags var jag ute på weatherspoons med Carlos o drack. Han bjöd massa. Det var kul. Åhh han e så snäll. Tycker om massor! En låt han skicka till mig som e så fin...

yey... nu ska ja snart sova..so tired! Imorgon ska jag skicka ut Cvs promise! Massa =)

ok lite mer bilder då

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad fin du var i det rutiga!

2007-10-15 @ 11:21:03
Postat av: Askungen

Besöker... :) läser lite runt här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback