Var är lusten att blogga?

Känns verkligen som man inte bara orkar ta sig i kragen och sätta sig ner och blogga. Vet inte varför. Det är ju bara att skriva ngra rader. Men det kanske är för att det känns som ett så stort projekt. Press på att det ska bli bra? Varför bryr jag mig..? haha har typ nio läsare :P My dear friends :) Och säkert ngn okänd ;) man vet aldrig... Men men kan ju berätta lite "intressanta" grejjer då... Hihi.

Sandra kom i onsdags! Yey. Vi var och åt middag centralt.. Lite bilder från det..

image174
1.SandyoBilly 2.Mallan fular sig    3.Ja o M fular sig     4. Posing                                     5. ser lessen ut men e glad

Ja sedan var vi på Garfunkel och åt lite middag med... men ja komme rinte ihåg vilken dag det var.. Men kolla så mumsig maten var!

Mumsig bakpotatis med sallads buffé (tog så mkt att allt ramla nästan av tallriken)

Nu ska ni få se lite fina kort från Centrala London och vid Themsen då jag och Sandra lekte turister. Det var kul!


 

Sååå det får räcka med kort nu jag orkar inte mer.... Mohaha. Jag var på en jobbintervju idag... de skulle ringa.. Trodde de skulle ringa idag men de har de ej gjort. Men hoppas snart dock. Vill ha det jobbet. Det är ett nannyjobb 3 dar i veckan nära där jag bor. Jupp. Annars blir jag lite ledsen faktiskt. Just nu städar jag mitt rum. Sen ska jag laga mat... pommes frittes o göra en salad till mums. Väntar på att Carlos ska komma online men annars kanske jag ska kolla på National Security istället yey Love... see u soon. Ska lägga ut outfitbild på hur jag såg ut i lördagskväll och lite favvolåtar...antingen ikväll eller imorrn... Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, nu fick jag prata engelska på jobbet! Längtar redan tillbaks! Miss u!!! Love

Postat av: Linda

Hej! Hur e det? Skitsnygg jacka du har :) Vart har du köpt den? Ha det och lycka till med jobbet!
Kramar

2007-10-24 @ 22:53:15
URL: http://linda1986.blogg.se
Postat av: densan

du ska ha kort hår tycker jag :) med volym.

2007-10-30 @ 21:19:59
URL: http://densan.blogg.se
Postat av: miss.j

oh London är ju så härligt! Bor du i London eller?

2007-11-06 @ 23:09:11
URL: http://myreflections.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback