Lite shopping har man allt råd me :P

Fast egentligen inte..men vafan kunde inte motstå! Var ledig idag. Sov till två. Sedan ringde jag tid för intervju för National Insurance number... ska gå dit 17 Oktober... långt kvar! På fredag ska jag försöka fixa bank account. Imorgon jobbar jag 9.30-15.30. Shitt så nervös första gången jag öppnar sj. Har lite anteckningar men säkert ngt man missat! yaaacks.... ihhh... Hoppas det går bra iaf. Sedan ska jag åka till Adiola i Shepherds bush. Nu ska ni få se lite ego pics!

Dagens Outfit dårrååå..pouse a la Stina Lee =)

image153


image154
*Klänning H&M £19.99
*grå mössa H&M £2.99
*Mina nya skor... kostade  typ bara £6 för jag fick discount på dem =)

haha ursäkta stökig bakgrund! Orkar inte klippa bort...

Ngra vanliga egopics before im going to da bed!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Very nice :)

Postat av: Karolin

snyggt darling! ser att du börjat med basker :) hihi.. jättefint :) puss Love U and miss u!

2007-09-22 @ 10:06:04
URL: http://karolin87.blogg.se
Postat av: Mallan

Heeey! Hur gar det me blogganet? To busy working? Vill ju lasa roliga inlagg! love u!

2007-09-25 @ 13:07:46
URL: http://malena87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback