Gotta make a move

Hej kära trogna läsare! Ni tittar säkert in här varje dag och blir besvikna på dålig uppdatering. Men idag (eller kväll lr när ni nu läser det) så är det er lyckodag! =) Vad har hänt? Jag har varit ledig sedan i tisdags för familjen åkte till Malta. Jag har varit hos Mallan o sett hur hon bor. Har ja skrivit det? Blivit så sugen på att börja plugga!
Jo i fredags var jag hemma hos C o träffa hans mamma o bror. De var snälla. Fick se hur han bodde oxå. Det var kul. Det var fint där. I östra London. Fanns ett stort shoppingcenter... =) Så var vi i en jättestor park med. Kul kul.

Sedan åkte vi hem till mig o så sov han över. Sedan åkte jag till Mallan och vi åt KFC o sedan åkte hem till henne. Köpte roliga shottar o vin o hade förfest. Vi hade skojj :) Sedan drog vi ut till Leciester Square. Då kom C och hans kompisar med. Vi visste ej om de skulle ut eller ej men de hakade på oss. Vi drog till en klubb som hette The Warwick Street. Den var bra! Kul me nytt ställe. Du fick som du ville Mallan! Mkt folk o så. Men vi hittade en mysplats där vi satte oss. Blev lite intriger men inget jag vill ta upp här. men man fick se en helt ny sida av en person.

Jag sov hos Mallan... Vi sov till nästa dag kl.16. SjukT! Vi trodde ej våra ögon. Hur kunde vi sova så länge? Sedan åkte vi in till Ealing och åt på resturang. Jag åt god stark penne pasta.. Mallan åt kryddig Pizza. Till efterätt tog vi cappuccino och creme bruleé. mmm så gott!

Sedan drog jag hem... Kom hem vid åtta. Så här är jag nu nästan tre timmar senare. Jag glömde tyvärr camen igår. Men C tog lite bilder. Jag bjuder på en dårå! ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hurray - me like updates :P

Intriger??? Maila mig!!! :D

Puss

Postat av: Mallan

Oi! Read my blogg va! Sen kan du få höra den live när ja ringer.. :) Love u!

2008-02-29 @ 13:36:11
URL: http://malena87.blogg.se
Postat av: nattis

Har du skaffat dig en man! Eller jag vet ju inte om det var längesen eller nyligen men kul iaf om så är fallet!^^

2008-03-02 @ 04:12:51
URL: http://capnsugar.blogg.se
Postat av: Sandra

va kul att du kommer hit!!! träffade sara förut vid b young o sa till henne att du kommer :)

tror bella kommer hit runt den tiden också, så då kan vi ha åra goda gamla fester hemma hos lilian :P

syns snart!

pöss

2008-03-03 @ 15:37:10
URL: http://snaddra.bllogg.se
Postat av: laijna

ha en bra dag :D

2008-03-04 @ 10:03:00
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: Sandra

saknar dig meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

snart syns vi, kraaaaaam :D

2008-03-06 @ 12:59:20
URL: http://snaddra.blogg.se
Postat av: nattish

Tack så väldans!:D
okey det är ändå rätt lång tid, så skoj! typ lika länge med min nya införskaffning här med!
oh ska d bli gött o se vårt gråa dystra land IRL igen ;') Kraam

2008-03-09 @ 14:17:51
URL: http://capnsugar.blogg.se
Postat av: Lisa

Hur många sexiga svarta män finns det i London egentligen? ;) Är vita/svenska tjejer populära bland dessa?

2008-03-23 @ 16:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback