Late night

Jaooo. Här sitter man.  Med laptopen på magen. Ja nu börjar förkylningen gå över iaf. Mycket bra. Då kanske jag kan börja ta tag i mitt liv. Detoxa alla gifter ur mitt liv... Ska köpa massa frukt, börja dricka mer vatten. Och träna. Simma kanske. Eller kanske köpa hem ngra billiga vikter från argos. Skulle behöva en tränings dvd eller ngt för att motivera mig tror jag. Fast jag går ju rätt mkt i jobbet iaf. Det är bra. Veckorna går snabbt. Snart är det betala hyra dags. På torsdag. Kanske ska skaffa nytt ställe. Även om jag tycker om det här stället. Lite för dyrt :( Vill inte att alla mina pengar ska gå till hyran.

När man sätter vissa krav på sig själv och sedan inte klarar av att uppfylla dem känner man sig värdelös. Men varför? Kanske man ställer för hårda krav på sig själv? Man borde inte klanka ner på sig sj för det hjälper inte. Man kanske borde se förändringar som en kul grejj istället för jobbigt. O tänk om jag gör det här, vad kan hända? Man vet liksom inte förrän man försökt. Mer postivitet i vardagen =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad poetisk o bra du alltid är :P miss u!!!

Postat av: Karolin

Fin Design :)

2008-02-11 @ 15:58:44
URL: http://karolin87.blogg.se
Postat av: sanna

Puss på dej på alla hjärtans dag!!

2008-02-14 @ 08:53:40
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback