Ok efterlängtat

Har ni saknat mig? Mohaha. Usch i helgen var jag sjuk :( Men nu är jag typ bara förkyld. VArt mest med C. Träffat ngra svenska tjejer med. verkar sjyssta :)

Usch hyran är så dyr måste flytta. Måste skaffa nytt jobb.

Imorrn kväll ska jag antagligen med C och hans kompisar på en pub för en av hans kompisar fyller år. Ska bli kul att äntligen få träffa hans kompisar. Very good. SÅ imorgon 14.15 i Crouch end ska jag göra slingor yey. Velat göra det jättelänge så nu ska jag göra det :P så kort kommer :P

Annars? Joooo... Kanske ska till Primark imorgon me en kompis om ja hinner. efter eller före :S Salongen hade bara en tid imorn so thats why.

Vill köpa brun utan sol. o skrubbhandskar. Känner mig så fisblek. O måste köpa mat. SÅ kanske drar woodgreen snart o fixar det. jepp.

Brandon var här igår :( for the last time. Åkte idag tillbaks till sydafrika. Vi var på den där filmen i fredags med Johnny Depp, konstig film! typ musikal.haha störd. Men idag kommer Mallan med... hope she calls me tonight then =) Missed her soooo much!

Min syrra kommer 12 april... Hurray! Det ska bli kul =D

Nu ska jag slänga mig i duschen. Sedan klä på mig o dra woodgreen.

Förresten har jag fått min nya Ipod! Me love it. Creative är det. Den är plattare. Finns radio o så kan man se musikvideos. och ha massa musik o bilder på den. I love it!!!

Bye honeys... hoppas ni har det bra :P puss puss//Sofflan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback