Valentine oh my Valentine

Yada yada yada.... ALLA HJÄRTANS DAG! HURRA HURRA HURRA! Erhm...? OK.

=) I know men vissa orkar inte uppdara every daay. Ni kan nöja er med en gng i veckan...mohaha. 2 på sin höjd.

Jo jobbat hela veckan hos familjen. Varit busy busy. jobbat sent många dagar. Men men det blir ju massa pängar som sofia behöver. Men det är ju roligt också. Och de är så himla gulliga! Idag fick jag massa chokla, minichampagne och ett giftcard på en gratis facial på ett jättefint spa vid alexandra palace. =D Yey! Så fick jag ett fint kort med en pingvin som det stod thank u. SÅ hade mamman skrivit innuti Tack för att du tar så väl hand om mina två ögonstenar. =D Hon e supergulli!

Annars. Jo i helg var vi ute. i fredags var jag med C. Chillade bara. Och i lördags gick jag mallan och mia ut. Det var kul tills ngn bajskorv kom o snodde mallans kort. skiiit oxå. Men men hon spärra dem. Är så kul att min Mallan är tillbaka igen! I love you honey!!! Kommer du ihåg bakfyllan i katies säng. Mohaha EDAAAA! O all jävla disk. Fan dte va kul.

För övrigt på lördag tänkte jag skaffa bankkonto. Yes i gotta :P Nu ska ja snart sova för nu blidde ja trött igen.. Pöss på er allihopa.

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag kommer ihåg bakfyllan som du hade i Katies säng, när jag å mallan fick gå ner å koka pasta åt dej;) De va tider de! Puss!

Postat av: Therese

HEEJ. KOM IN AV EN HÄNDELSE PÅ DIN BLOGG. JAG MÅSTE BARA FÅ FRÅGA HUR DU FÅR IN YOUTUBE-KLIPP PÅ DIN BLOGG. I WANT THAT TOOOO! :D SKRIV GÄRNA SVARET SOM EN KOMMENTAR PÅ MIN BLOGG,

2008-02-17 @ 13:35:04
URL: http://thereseolander.blogg.se
Postat av: Mallan

Jaa! You and me baby!! I love u too! Gööööööstaaaa??? :) Tror ja aldrig har haft en sån rolig bakfylla nån gång!

2008-02-19 @ 00:06:34
URL: http://malena87.blogg.se
Postat av: sanna

Jepp, I miss it. Väldans mycket när man tänker tillbaka på det! Med mig är det bra, lite skoltrött bara. Hur är det själv?? Går det bra ed jobb å boende å allt? Puss!

2008-02-19 @ 20:00:10
URL: http://susenlusen.blogg.se
Postat av: sanna

Låter som om du bor bra!! Kommer gärna å hälsar på nångång men ekonomin är ju inte den bästa som student.... Göra i helgen då?

Puss å kram!

2008-02-20 @ 20:07:36
URL: http://susenlusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback